![]() |
Dane kontaktowe: Michał Szymankiewicz tel. 607 116 792 e-mail: michał @arcilook.com |
Arcilook.com
Online service for graphic collaboration!
Zła komunikacja na budowie?
Proces budowy i wymiana informacji między architektem, inwestorem, konstruktorem i innymi
specjalistami związanymi z procesem budowlanym- z czym Wam się to kojarzy? Jeżeli chociaż raz
miałeś do czynienia z budową jakiegokolwiek obiektu, wiesz, że wymiana informacji między wyżej
wymienionymi jest najżmudniejszą, najbardziej czasochłonną i kosztowną spośród wszystkich
innych czynności projektowych.
Arcilook rozwiązuje te problemy, znacznie skraca czas komunikacji, przyspiesza proces
podejmowania decyzji i tym samym redukuje koszty.
W jaki sposób arcilook to robi?
Dzięki unikalnym funkcjom:
*Co-sketch- daje możliwość graficznego czatowania. Ale co to znaczy?
np. wgrywasz projekt, zdjęcie z budowy, zdjęcie wnętrz lub inny obraz graficzny, który stanowi
podkład. Na nim, jednocześnie wraz z innymi specjalistami, zaznaczasz, piszesz, rysujesz i
uzgadniasz wszystkie zmiany, poprawki lub problemy. Nigdy nie było prostszej i szybszej
komunikacji wizualnej.
*Grupa robocza- wybieraj najlepszych spośród wielu już zarejestrowanych specjalistów lub
zaproś tych, z którymi współpracujesz już od dawna.
*Pliki- dziel się, wysyłaj, zapisuj, wszystkie dokumenty, które potrzebujesz do zrealizowania
projektu. Niezależnie od miejsca, zawsze będziesz miał do nich dostęp. Koniec z trzymaniem
plików na komputerze i ryzykiem straty lub ich zniszczeniem.
*Kalendarz, zadania i wydarzenia- ustalaj terminy, przydzielaj zadania, monitoruj siebie i zespół.
Do kogo serwis jest skierowany?
Do wszystkich związanych z procesem projektowym i wykonawczym (architekci, designerzy,
inżynierowie, inwestorzy, itd.) oraz wszystkimi, którzy w swojej pracy są związani z grafiką.
Zespół realizujący projekt
Pomysłodawcami serwisu są dwaj architekci, którzy od wielu lat czynnie działają w branży
projektowej. To właśnie ich doświadczenia doprowadziły do powstania arcilook.com. Zespół składa
się również z programisty, grafika, osoby odpowiedzialnej za social media oraz kierownika
projektu, który trzyma całość w ryzach.
Jaki jest model biznesowy?
*abonament miesięczny
*sprzedaż aplikacji mobilnych
*reklama
*wyróżnienie specjalistów
*promocja specjalistów
Kto jest naszą konkurencją?
Konkurencja jest znikoma, można zaliczyć do niej serwisy do zarządzania projektami, wymiany
plików oraz rysowania. Nie istnieje jednak drugi tak kompleksowy produkt na rynku.
Przewaga konkurencyjna
Przewagą naszego produktu jest połączenie wielu funkcjonalności, które do tej pory były dostępne
jako osobne serwisy oraz fakt, że dzięki swojej kompleksowości może służyć większej grupie
odbiorców.
Plany na przyszłość?
Głównym celem jest stworzenie aplikacji mobilnej na tablety i smartfony.
Ponieważ serwis cały czas się rozwija chcielibyśmy dodać również nowe funkcjonalności do już
istniejącej platformy, m.in. wykres Gantta.
Na co przeznaczymy fundusze?
Pozyskane fundusze planujemy przeznaczyć na wprowadzenie serwisu do użytku na aplikacje
mobilne oraz na działania marketingowe(newsletter, social media, pozycjonowanie), które wpłyną
na zwiększoną świadomość marki.