![]() |
Dane kontaktowe: Paweł Dobosz, Prezes Zarządu Kontakt z: office@internetunion.pl |
Internet Union S.A. to prężnie rozwijająca się firma dostarczająca usługi telekomunikacyjne dla klientów indywidualnych i przedsiębiorstw, która wdraża zarówno kompletne rozwiązania na poziomie sprzętowym, usługowym, jak i oprogramowania. Głównym celem Spółki jest świadczenie wysokiej jakości usług w zakresie dostarczania: Internetu, telewizji oraz usług telefonicznych.
Spółka zapewnia profesjonalną obsługę, począwszy od pierwszego kontaktu i sprzedaży produktu, poprzez montaż i uruchomienie usługi, aż po dostosowanie, opiekę techniczną i ewentualne serwisowanie sprzętu. Szybkość i niezawodność świadczonych prac to cechy przewodnie, którymi kieruje się Internet Union S.A.
Połączenie blisko 9-letniego doświadczenia eksperckiego w branży teleinformatycznej oraz wiedzy biznesowej w realizacji kompleksowych projektów inwestycyjnych Zarządu Spółki zaowocowało szeroką gamą proponowanych usług. Aktualna oferta Internet Union S.A. obejmuje m.in.: telewizję kablową 3. generacji (telewizja Jambox), pakiety internetowe (połączenia kablowe, połączenia radiowe, Internet dla osób indywidualnych oraz firm, Internet światłowodowy), telewizyjne oraz telefoniczne, serwis komputerowy, transmisję danych, dzierżawę światłowodów, kolokację serwerów, dedykowane serwery, hosting oraz monitoring IP.
Korzystanie z niektórych usług przedsiębiorstwa możliwe jest wyłącznie w zależności od wybranej współpracy z określoną marką Spółki. Internet Union S.A. dysponuje następującymi markami:
• AER Network – Naturally smart
Marka AER Network oferuje dostęp do Internetu poprzez wykorzystanie technologii radiowej w lokalizacjach, w których połączenie innego rodzaju nie byłoby możliwe. Dzięki temu skuteczne jest zagospodarowanie rynku z reguły niedostępnego ze względów infrastrukturalnych.
• SEEV – Comfort’s technology
Oferta marki SEEV zawiera zintegrowane usługi telekomunikacyjne skierowane do segmentu rynku klientów biznesowych. SEEV standardowo stosuje metodologię SLA. Opracowana koncepcja marki pozwoli na skuteczną działalność na rynku dotychczas mało zagospodarowanym wizerunkowo, co w decydującym stopniu wpływa na odbiór marki.
• Moico – Enjoy Moico
Usługi: internetowa, telewizyjna i telefoniczna są aktywowane poprzez wypełnienie formularza online lub wysłanie SMS-a, skracając czas zaangażowania klienta do minimum. Oferta skonstruowana jest w taki sposób, by gwarantować obecnym klientom aktualność usługi (przepustowość w poszczególnych pakietach jest sukcesywnie podwyższana).